کمک 60 درصدی ستاد دیه کشور به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان مازندران

در نشست مشترک حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان‌های مازندران با علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور از کمک 60 درصدی به زندانیان نیازمند استان مازندران خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مازندران، علی شمس مدیر عامل ستاد دیه کشور از تصویب کمک ۶۰ درصدی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان خبر داد و افزود:امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در استان زمینه آزادی تعداد بیشتری زندانی در استان فراهم شود.

وی در ادامه گفت:ستاد دیه به دلیل مردمی بودن آن یکی از جایگاه‌های مقدس و به نام است که می‌تواند با استفاده از نیروی انسانی مردمی و وجوهات خیرین، گامهای بزرگ و موثری بردارد.

مدیرکل زندان های مازندران تلاش صادقانه در بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد به کانون گرم خانواده و آغوش اجتماع را خدمتی مقدس توصیف کرد.

مدیرکل زندانهای استان مازندران گفت: ستاد دیه در کاهش جمعیت کیفری زندانها تاثیر بسیار زیادی دارد که باید به این امر مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات و به ویژه تراکم جمعیت در زندانهای مازندران، یکی از راهکارهای کاهش جمعیت کیفری را پیگیری پرونده‌های مددجویان جرائم مالی و غیر عمد دانست و اضافه کرد: ستاد دیه به عنوان یکی از بازوان و زیرمجموعه سازمانی زندان‌ها می‌تواند اهرم مناسبی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها باشد.

بابایی کارنامی نیز در این نشست بر رفع مشکلات زندانهای استان به لحاظ ساختاری و سخت افزاری و منابع تأکید و تصریح کرد، با برگزاری نشست های تخصصی تلاش می کنیم تا کمک های مناسبی را برای کمک خانواده زندانیان نیازمند فراهم سازیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha